DET SIGER ANDRE (353)

Leder I efter en vanvittig og sjov start på programmet, afdelingsmødet, eller har I rykket en dag ud af kalenderen, er Martins foredrag om det gode samarbejde helt sikkert et godt bud.

At samle 45 kolleger, der beskæftiger sig med meget forskellige ting til hverdag, er som at få katte til at gå i flok. Som start på vores dag sammen var det derfor vigtigt at give alle en fælles oplevelse, der samtidig kunne skabe lidt distance til en travl hverdag.

Martins foredrag om det gode samarbejde skabte lynhurtigt en super stemning, der blev rammen for resten af vores dag sammen. Et minde, jeg er sikker på, vil vare ved i lang tid på trods af hektiske dage.

Beatrice Secher, Chefsekretær
TV2 / Programredaktionen

Med medarbejdere fra Finland, Norge, Sverige og Danmark var det meget vigtigt, at vi fik rystet folk sammen som en optimal start på vores Nordiske kick-off-møde. Og det gav Martin Erichsens underholdende teambuilding os.

Efter en smule undren overgav selv den mest skeptiske sig til den nærmest euforiske stemning, som hurtigt bredte sig – og som varede ved resten af dagen og natten med.

Martin Erichsen nedbrød flere barrierer, end vi selv ville kunne have gjort på et halvt år!

Den dag – og dette indslag i særdeleshed! – vil aldrig blive glemt i Sandrew Metronome, og jeg kan kun anbefale Martin til dem, der søger en utraditionel – men absolut vellykket “ice-breaker” ved deres arrangementer!

Lisbeth Jensen, Direktionssekretær
SANDREW METRONOME VIDEO Danmark A/S

Sandrew Metronome logo

Under perfekte rammer højt oppe i Kattegat Siloen i Frederikshavn var scenen sat for salgsafdelingens årlige seminar for 124 ansatte hos NORDJYSKE Medier. Temaet for seminaret var “Vilje til forandring”, et tema, der de sidste 5 år har været og fremover vil være en del af kulturen hos NORDJYSKE Medier. Martin Erichsen var valgt til at sætte emnet i perspektiv i forhold til en salgsorganisation, der har vist vilje til forandring, men som også oplever en travl og hektisk hverdag.

Martin skabte i de to timer, indlægget varede, en fantastisk stemning, hvor latter og High Five blev accepteret som værktøj til at skabe et godt arbejdsmiljø i afdelingerne. Opfordringen til at hver enkelt medarbejder må tage ansvar, understøttet af Martins tese om, at du selv vælger, hvilket humør du ønsker at være i, gav stof til eftertanke.

Martin fik alle i salen til at råbe YES med en knyttet næve, stå på stolen, samtidig med at der blev klappet og jublet, lave øvelsen “Strong like a BULL”, hoppe ned af stolen for at give High Five til ti af kollegaerne, samtidig med at der ind i mellem var tid til fordybelse…

Vi fik helt sikkert flyttet barren højere op på dette seminar – ikke mindst på grund af to fantastiske timer sammen med Martin Erichsen.

Jens Bundgaard Poulsen, Salgsdirektør
NordJyske Medier

Nordjyske logo

Martins indslag i vores temadag om stress, arbejdsglæde og begejstring var et meget underholdende bud på, hvordan man kommer igennem de stressede dage med humor. Hans undervisningsform er meget afslappet, forløsende og samtidig meget professionel.

Gitte Wahl, Head of Productions
Nordisk Film ShortCut

Nordisk Film logo

Martins indlæg får meget ros, og han formår at tilpasse det, så det hænger godt sammen med resten af dagens program. Jeg er sikker på, at hans input vil blive husket – særligt elementet omkring at hæve barren, hører jeg blive nævnt løbende.

Jesper Kristoffersen, Annoncechef
Morgenavisen Jyllands-Posten

Morgenavisen Jyllands Posten logo

Vi fik den absolut bedst tænkelige start på en fantastisk dag takket være Martin Erichsen.

Stella Høedt, Kundechef
DR

DR logo

Martin er så retorisk udfordrende, at man tvinges til at tage stilling til hans budskab.

Henrik Bruhn, Faglig konsulent
Dansk Journalistforbund

Dansk Journalistforbund logo

Martins foredrag var super godt og alle var meget meget positive. Det gav en fed energi, som vi vil bruge hver dag på arbejdet fremover. Hans filosofi, “vælg dit humør” og “hæv barren”, er konkrete og brugbare værktøjer til at nå i mål. Martin gav os mange små indspark, som er nemme at bruge overfor sig selv og sine kolleger.

Så tak for en dejlig fredag eftermiddag, som vi hurtigt fik brugt mandag morgen.

Hanne Lauersen, Salgs- & HR-Direktør
Bonnier Business Information A/S

Bonnier logo