Under perfekte rammer højt oppe i Kattegat Siloen i Frederikshavn var scenen sat for salgsafdelingens årlige seminar for 124 ansatte hos NORDJYSKE Medier. Temaet for seminaret var “Vilje til forandring”, et tema, der de sidste 5 år har været og fremover vil være en del af kulturen hos NORDJYSKE Medier. Martin Erichsen var valgt til at sætte emnet i perspektiv i forhold til en salgsorganisation, der har vist vilje til forandring, men som også oplever en travl og hektisk hverdag.
Martin skabte i de to timer, indlægget varede, en fantastisk stemning, hvor latter og High Five blev accepteret som værktøj til at skabe et godt arbejdsmiljø i afdelingerne. Opfordringen til at hver enkelt medarbejder må tage ansvar, understøttet af Martins tese om, at du selv vælger, hvilket humør du ønsker at være i, gav stof til eftertanke.
Martin fik alle i salen til at råbe YES med en knyttet næve, stå på stolen, samtidig med at der blev klappet og jublet, lave øvelsen “Strong like a BULL”, hoppe ned af stolen for at give High Five til ti af kollegaerne, samtidig med at der ind i mellem var tid til fordybelse…
Vi fik helt sikkert flyttet barren højere op på dette seminar – ikke mindst på grund af to fantastiske timer sammen med Martin Erichsen.
Jens Bundgaard Poulsen, Salgsdirektør
NordJyske Medier